Integruota anglų k. – muzikos – dailės pamoka

Gegužės 20 dieną 2a klasės mokinukai dalyvavo netradicinėse anglų k.-muzikos- dailės pamokose. Dvi pamokas mokiniai buvo pasinėrę į pavasarinių gėlių pažinimą. Pamokos tema „Spring Flowers/Pavasarį žydinčios gėlės“, o tikslas buvo, dainuojant ir atliekant ritminius pratimus, išmokti 4-7 gėlių pavadinimus angliškai ir lietuviškai. Nupiešti labiausiai patinkančią pavasarinę gėlę.

Pamoka prasidėjo nuotaikinga dainele, atliekant ritminį pratimą. Su gera nuotaika mokinukai pristatė namų darbų užduotį. Savarankiškai namuose susirado 3 pavasarinių gėlių pavadinimus anglų kalba ir pasižymėjo lietuvišką reikšmę. Buvo įdomu pastebėti, kiek mokinių rado tos pačios rūšies gėlių. Toliau sekė labai įdomios, nuotaikingos ir muzikalios veiklos, kurių metu mokiniai ne tik mokėsi pavasarį žydinčių gėlių pavadinimus, bet stengėsi įsiminti ir angliškus jų pavadinimus. Įtvirtinti žinias padėjo dainelės, žaidimai ir užduotys su gėlių paveikslėliais. Mokiniai už aktyvumą, puikų užduočių atlikimą ir pastangas gavo lipdukus su gėlių paveikslėliais. Kaip smagu buvo juos rinkti, nes norėjosi gauti vis skirtingą gėlytę ir surinkti gražią pavasarinių gėlių puokštę.

Pamokų pabaigoje mokiniai gebėjo pavadinti gėles lietuviškai ir angliškai. Išmoko priskirti paveikslėlį žodžiui. Iš puokštės išskyrė pavasarines gėles. Nupiešė labiausiai patinkančią gėlę ir ją pristatė draugams. Po to vyko įsivertinimas ir pamokų aptarimas. Pamokoje vyravo puikios emocijos pilnos šypsenų, palaikymo, draugiškumo ir gera nuotaika.

Mokytojos Rasa Raudonienė ir Indrė Breiterienė

  • 20250520_155129
  • 20250520_155446
  • 20250520_155545

Partneriai