Stovyklauti smagu ir gera!

Birželio 17-21 d. Tauragės ,,Aušros“ progimnazijoje vyko pradinių klasių mokinių stovykla ,,Judėjimas – sveikata“. Pirmąją stovyklos dieną lankėmės Norkaičių tradicinių amatų centre. Čia kepėme duonelę, klausėme paskaitėlės apie javus ir duonos kepimą, žaidėme. Svarbiausia, kad iki edukacinio centro ėjome pėsčiomis. Judėti – sveika! Antradienį leidomės į kelionę dviračiais. Numynėme į Taurų nuotykių parką. Čia nuotykių tikrai netrūko. Leidomės nuo kalniuko, išdykavome ir linksminomės batutų kambaryje. Po žaidynių laukė gardūs pietūs ir smagus grįžimas namo. O kur dar maudynės! Pačios įspūdingiausios dienos buvo Pagramančio regioninio parko lankytojų centre. Čia kur susilieja Akmena su Jūra, nepaprasto grožio kampelyje, stovyklavome dvi dienas. Pirmiausia leidomės į žygį. Buvo įdomu ir šiek tiek baisoka eiti per siūbuojantį tiltą. Svaiginantis pievų ir liepų kvapas, dūzgiančios bitutės, paukščių čiulbėjimas mus lydėjo iki pat 600 metų senumo ąžuolo. Atsigaivinę Akmenoje sugrįžome į stovyklavietę. Čia kepėme piemenėlių duoną, susipažinome su įvairiais augalais ir daug kartų maudėmės. Greitai saulelė ritosi vakarop, todėl skubėjome statyti palapines ir ruošti vakarienę. Gardus maisto kvapas greit priviliojo visus stovyklautojus prie stalo. Sotūs ir laimingi ilgai šokome ir linksminomės prie laužo, kepėme zefyrus ir pasakojome šiurpes. Čaižus griežlės tratenimas dar ilgai neleido užmigti. Rytas. Mankšta. Maudynės. Pusryčiai. Įdomus edukacinis užsiėmimas apie drugelius, šiuolaikiška Pagramančio regioninio parko ekspozicija praskaidrino nuotaiką prieš išvykstant namo. Paskutinę stovyklavimo dieną leidomės pėsčiomis į Jūros pakrantę. Čia žaidėme tinklinį, maudėmės, valgėme ledus ir dalijomės įspūdžiais apie stovyklą. Labai džiugu, kad visiems vaikams savaitė pralėkė kaip viena diena. Visos dienos vienaip ar kitaip pasiliko mokinių atmintyje. Vaikai džiaugėsi susidraugavę vieni su kitais, pailsėję, įdegę ir daug judėję, o vadovės Aušra Dragūnienė ir Rasa Raudonienė buvo laimingos, kad vaikams neprireikė planšečių ir telefonų. Taip mokytojos su vaikais pasitiko vasarą ir tiki, kad sveikas gyvenimo būdas juos lydės dar ilgai .